Vertrouwenscontactpersoon

VOOR KINDEREN

Word je gepest in de turnles? Of is er iets vervelends gebeurd waar je mee zit? Weet je niet zo goed aan wie je het kunt vertellen? Bij Sparta hebben wij een vertrouwenscontactpersoon: Sylvia Lof
Haar kun je mailen of bellen als je even niet weet wat je moet doen. Zij helpt je verder op weg.

VOOR OUDERS

Met ingang van 1 mei 2021 heeft Sportvereniging Sparta een vertrouwenscontact-persoon: Sylvia Lof . U of uw kind kan met haar contact opnemen over vertrouwelijke zaken of vragen. Hierbij kunt u denken aan zaken op het gebied van onveiligheid, pesten, seksuele intimidatie, discriminatie, enz. die zich op de club kunnen voordoen. Uiteraard kunt u zich hiervoor rechtstreeks tot de trainer of het bestuur wenden. Is dat lastig of bij situaties die de trainer of het bestuur betreffen, dan kunt u ook anoniem met Sylvia Lof  overleggen.

Sylvia Lof is te bereiken via email: vertrouwenspersoon@spartabroekinwaterland.nl
of per telefoon: 0655764852.

Wilt u meer weten over het begrip vertrouwenscontactpersoon dan kunt u terecht bij de site van het NOC*NSF: www.nocnsf.nl en klik bij de rubriek A-Z op vertrouwenscontactpersoon.